onsdag 5 december 2012

Upptäckt lycka i en låda

Idag har jag och mamma gått igenom lite lådor som fortfarande va orensade sen vi flyttade till vårt radhus för snart 2 år sen. Hittade där en massa gamla video filmer som jag kollade på när jag va liten.
Snacka om att hitta lycka i en låda!

Hittade massa bra gamla Astrid Linddgrens filmer, Alfons, Hajar som hajar och Eva & Adam, för att bara nämna några. :)

Har kollar på en Alfons film och han är ju bara så jäkla söt! Nu kollar jag på en gammal Anki och pytte. Snacka om att jag aldrig kommer växa ifrån sånt. Jag älskar barnfilmer och tycker dem är så himla mysiga att sitta och kolla på. Ett varm hjärta och leende på läpparna får man. ♥

Ibland kan jag allt bra sakna att vara liten. Att kunna få ha den vildaste fantasin och leka att alla skorna i skohyllan var båtar och godedjuren va passagerarna. Bygga kojor och sitta där i timmar eller ha affär och klä ut hela huset som ett enda stort skyltfönster och hänga kläder överallt! ;)

Har du någon barndomsfilm som du skulle vilja se igen? :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar