tisdag 11 december 2012

Hate tuesday! :@

Åh vad jag hatar tisdagar!!
Jätte jobbig dag i skolan och jag går som ett plus i kanten på det till halv 4!
Toppas med att jag har 2 (!) redovisningar idag oxå, varav en är att hålla i en hel lektion på SO:n.
Sen när jag kommer hem så har jag jätte mycket att plugga. Fysik och spanska... Har prov på fysiken på torsdag och imorgon och på måndag är det läxförhör i spanska. Har 75 glosor tills måndag!...

Jag har precis fixat till mig och ska strax sätta mig i bilen och åka till stallet, mysa med prinsen min, Felix ♥

Vet ni vad jag ska göra för att inte tänka allt så negativt idag?
Jag ska sätta ett gummiband runt handleden och varje gång jag tänker negativt och att det är jobbigt så snärtar jag gummibandet mot handleden och ska då tänka på att jag är i skolan av w anledning och att jag har gått igenom massor av tisdagar förrut, och klarat dem- dagarna tar tillslut slut..
Sen är det 1 och en halv vecka kvar till jullovet, så jäkla skönt!

Var tvungen att skriva detta bara. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar