torsdag 6 december 2012

2012-12-06

Redan torsdag, och redan den 6:e december (höll på att skriva november, haha!)
Studiedag från skolan idag och jag ska vara hemma och mysa bara.

Låg i sängen till 2 på natten igår och kollade på film, LOL. Fy va den är bra, lätt en av mina favotitfilmer som man nu har sett ett par gånger! Det bästa är ju att Kyle är så j*vla snygg så jag dör typ!
LOL - Filmszene | Bild: 2012 Constantin Film Verleih GmbH
Gillar också att filmen är så 2012, den är så här och nu och nästan alla ungdomar kan relatera till innehållet och handlingen. ;) Se den, om ni inte har gjort det! Gå in på swefilmer.com direkt, sök på LOL och börja kolla, gratis! :)

Nu ska jag fortsätta kolla på några av filmerna som jag hittade igår, haha, med lussebullar och tända ljus, för att få in lite jul/mys-stämning. Ikväll ska jag till stallet och rida dressyr. Vet dock inte vilken häst jag ska ha. Hade en 6åring som heter Jackson förra veckan men tror jag skulle byta idag igen.. ;) Haha, asså jag orkar inte...
Hörs under dagen, love U!

// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar